Jom Singgah Sini =)

Wednesday 26 October 2011

[Siri TV] Walking Dead: Mana Diorang Dapat Zombie Ni??

Perghhh..Akhir nya jumpa jugak entri pasal rancangan siri TV feveret aku ni..Asyik dok cerita pasal zombie ja aku ni kan..hihihi..Sapa-sapa yang ter-miss entri aku pasal zombie tu, boleh pergi kat sini dan sini nanti ekk =D


Hmmm..Aku pun tak tahu macam mana aku boleh terjebak dengan rancangan siri ni sebenarnya..Setahu aku, aku ni bukan jenis yang suka sangat layan cerita yang ber-episod macam ni..Tapi, bila memandangkan adik-adik aku dengan mak aku sekali dok enjoy cerita ni, tak kan la aku nak lepak sorang-sorang pulak, last-last dengan aku sekali turut join in the group layan cerita ni..Bak kata pepatah la kan, 'tak kenal, maka tak cinta'..hehehehe


Lagi satu yang buat aku syokk layan cerita ni sebab banyak unsur-unsur kejutan..Tambah-tambah time adegan diorang kena serang or nak lari dari zombie 'busuk' tu semua..Memang feel habis laa..Tapi macam mana diorang buat watak zombie-zombie tu nampak real ekk?? Dengan efek hodoh, busuk, reput dan macam-macam lagi la..Sampai kadang-kadang tu buat aku rasa cerita ni memang best dari cerita zombie yang lain walaupun cerita tu bukan complete movies pun..Kalau korang nak tahu macam mana diorang buat zombie tu semua, boleh layan gambar kat bawah ni ekk =)


















Kalau korang nak tahu, cerita ni dah pun masuk Season 2 dan akan di tayangkan pada setiap Jumaat jam 11 malam di Star Movies (413) atau Star Movies HD (433)..Pastikan TV korang berada di channel tu nanti ekk..Enjoy~~ =D


p/s: nak promote cerita ni pun sama..hehehehe  =)


* jom layan bisnes dengan Yoli *



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...